Trening

Våre proer

Nicolai Langeland

Oppvokst i Kristiansand og er 34 år gammel. Nicolai var medlem på Bjaavann helt fra starten i 2003. Bjaavanns første klubbmesterskap ble vunnet av Nicolai. Interessen for den tekniske delen av spillet ble veldig stor. Han så det meste av golfvideoer og studerte de beste spillerne i verden i timevis av gangen.

Han jobbet som trener på Bjaavann samtidig som han tok PGA-utdanningen. Da han var ferdig, var han Norges yngste PGA utdannede trener. Vinteren 2010-2011 ble han kontaktet av Miklagard Golf med et jobbtilbud han ikke kunne takke nei til. 21 år gammel fikk han muligheten til å trene de beste spillerne i Norge. Han utdannet seg videre og etablerte et samarbeid med noen av verdens beste trenere. Han er nå utdannet som PGA Advanced Pro, og er Scott Cowx Certified. Han har trent opp to norgesmestere, Julie Hillestad og Markus Braadlie. Han har også vært trener for både Henrik Bjørnstad og Viktor Hovland når de har vært innom Miklagard.

Han trener i dag mange av de beste juniorene i landet, samt både proffer og veldig gode collegespillere. Han ser et stort potensial i klubben, og er veldig motivert for å bidra til et sportslig løft og bidra til å bygge en treningskultur i klubben vår.

Ståle Bredesen Hoel

Ståle er 29 år og kommer opprinnelig fra Jessheim. Han bor nå i Årnes sammen med familien. Ståle vil være annenhver uke her på Bjaavann og holde VTG kurs, treninger og protimer.

Ståle har tidligere jobbet tett sammen med Nicolai Langeland på Miklagard.

Ståle har jobbet med golf siden 13-14 års alderen, og har jobbet med alle type golfere. Fra helt ferske til svært viderekomne.

Ståle vil være med på å løfte tilbudet til både medlemmer og gjester.

Link til booking av protimer og kurs her