Kvalifisering til Lag-NM er nå åpen

Av: Robert Hansen  |  Publisert: 23. juni 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Søndag 1. juli arrangerer vi en uttaksturnering til Lag-NM for herrer. Lag-NM spilles på Norsjø GK i Skien fra 20-22. juli.

Fra før er Øyvind Larsen og Gordon Murray tatt ut via resultater på Sørlandstour. Jonas Lønn er tatt ut på resultater fra Norgescup. Laget er ute etter en 4. mann i troppen pluss en reserve som vi ønsker å ha med til turneringen.

Startkontigenten går uavkortet til dekning av utgifter som likt antrekk, reise, opphold og eventuelt "boblevann"  for å feire opprykket! wink

Gutta trenger støtte til å få oss opp blant "eliten" og blant våre Top Nordic Golf kolleger. Eventuelle bidragsyterne vil bli behørig nevnt i daglige rapporter fra Nordsjø. Kontakt gjerne
daglig leder for mer informasjon.

Vi ønsker alle under hcp 10,0 velkommen til å delta i kvalifiseringen, men for å komme med på laget er hcp 5,0 eller lavere et krav! Meld deg på i GolfBox, og test deg selv mot våre beste spillere i konkurranse!

Lag-NM 1. divisjon spilles i år på
Norsjø GK i Skien 20. - 22. juli. Vi vil kjempe om opprykk mot følgende 15 lag; Arendal & Omegn, Bergen, Grimstad, Grønmo, Haugaland, Haugesund, Kragerø, Kristiansand, Meland, Norsjø, Re, Sola, Stiklestad, Sunnfjord og Voss GK.

Påmelding i GolfBox.