KM Match Play

Av: Trond Nilsen  |  Publisert: 27. september 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi gratulerer Tim Davis som Klubbmester Match Play

Tim Davis vant finalen mot Anne-Marie Schumann 4/3 etter at det hadde bølget fram og tilbake. Jakob Kallevik avgjorde kampen om 3. plassen på siste hull, Mot Lasse Eidskrem.

Km match er en turnering der det spilles matcher 1 mot 1 i et utslagssystem, der vinneren går videre til neste runde, og taperen ryker ut. Slik er det helt til kvartfinalene der alle 8 spillerene spiller plasseringsspill om plass 1-8

Spilletidspunktet i hver match avtales mellom de to motstanderne, så alle klarer å finne en tid som passer for begge.

Vi oppfordrer alle til å bli inspirert av Ryder Cup i helgen, og melder seg på KM Match når vi starter opp sesongen neste år.

Gratulerer Tim Davis.