Banen

Golfbiler

Det er enkelt å leie golfbil hos oss

Klubben samarbeider med det norske selskapet EAGL som leverer teknologi og app som gjør golfbilene våre nøkkelløse.
Dette gjør det enkelt for spillere å forhåndsbestille og betale leie for bil via EAGL appen.
En kan også scanne QR kode på bilen på stedet, dersom du ikke har forhåndsbooket.

Booking kan gjøres mellom 06.00 og 20.00.

EAGL app lastes ned her: EAGL App
Finnes også i App Store og i Google Play.

Følg disse enkle stegene:

1. Last ned EAGL appen og registrer deg
  2. Legg inn ønsket betalingsmåte
  3. Velg klubb fra kartet i appen og forhåndsbook en bil, eller finn din nærmeste golfbil og scan QR koden på bilen

Pass på at du booker bilen fra et tidspunkt litt før din starttid så du rekker å hente ut bilen og komme deg til tee 1 i god tid. Bilen kan ikke startes via appen før klokkeslettet du har bestilt den fra.

Her er noen enkler regler for bruk av golfbil på Bjaavann Golfklubb:

• Minimumsalder for sjåfør er 18 år
  • Maksimum 2 spillere pr bil
  • Ingen kjøring med promille
  • Kjøring skjer etter kjørekart som finnes i bil
  • Hold god avstand (minimum 10 meter) fra greener
  • Ingen kjøring mellom greenbunker og green
  • Etter endt runde parkeres bilen på plassen sin, fri for søppel
  • Sett bilen til lading når du er ferdig med runden slik at vi alltid har fulladet golfbil tilgjengelig for andre spillere.